Wij helpen u
graag verder!
Exact Synergy is HRM, Project- en documentbeheer en CRM in één webbased oplossing. Exact Synergy bundelt zo processen en verbindt informatie over uw medewerkers, klanten, projecten en financiële transacties. Dit brengt medewerkers van verschillende afdelingen in één proces samen. Exact Synergy vereenvoudigt het werk voor de één en biedt een groter inzicht voor een ander. Bovendien controleert u eenvoudiger de klanthistorie, vindt u een collega, behandelt u een klacht, archiveert u correspondentie per e-mail of brief, coördineert u een marketingcampagne of vraagt u eenvoudig verlof aan.
u het niet fantastisch zijn als uw HR-afdeling minder tijd kwijt is aan administratieve handelingen, zoals adreswijzigingen en het bijwerken van dossiers? Als uw verkoopmedewerkers elke lead, order, e-mail, brochure- of offerteaanvraag altijd en overal kunnen zien? Als sales op één lijn zit met marketing en als uw verkoopmedewerkers direct reageren op kansen? Als Uw financieel medewerkers snel en betrouwbaar de financiële en operationele gegevens van al uw vestigingen kunnen vormen tot één enkele kijk op uw bedrijf? Als uw mensen procedures en informatie eenvoudig kunnen aanleveren om auditingprocessen te ondersteunen en aan alle wet- en regelgeving te voldoen?
Gegevens zijn verspreid over e-mails, Worddocumenten, Excel-bestanden en pdf’s. Ze staan op lokale harde schijven of zijn uitgeprint, gearchiveerd en vergeten. De afdelingen Verkoop en Marketing moeten veel met elkaar afstemmen. De HR-afdeling is veel tijd kwijt aan administratieve routinetaken en kan daarom geen tijd besteden aan de langetermijndoelstellingen. Kortom, tijd en geld gaan verloren, omdat processen die voor meerdere afdelingen van toepassing zijn door iedere afdeling afzonderlijk bedacht en uitgevoerd worden.
Met Exact Synergy werken uw medewerkers écht samen. Het resultaat: transparantie, kortere communicatielijnen, snellere reacties, meer flexibiliteit en echt teamwerk.