Wij helpen u
graag verder!
Met Transwise automatiseert u het logistieke proces tussen uw magazijnen en klanten. De informatie die ontstaat tijdens dit proces, van de invoering van de zending, de keuze voor een transportwijze en vervoerder, tot een ‘Proof of Delivery’ bericht en rapportages, worden naadloos uitgewisseld tussen alle partijen in de keten. Alle gegevens zijn voor uw medewerkers beschikbaar en uw klanten worden geïnformeerd via e-mail.
Transwise berekent vóóraf de transportkosten en houdt deze bij per leveringsdossier. Met een druk op de knop kunt u de status van een zending bekijken vanuit Exact Globe. Bij afwijkingen van de zending krijgt u desgewenst een melding dat er iets mis is. Verder zijn er uitgebreide service-levels per klant en per vervoerder beschikbaar, waardoor klantrelaties tot in de puntjes kunnen worden bijgehouden.
Facturen vanuit vervoerders wijken vaak behoorlijk af en de controle is vaak tijdrovend en complex. Transwise voorziet u van een nauwkeurige voorspelling van de factuur per vervoerder, zodat afwijkingen meteen worden gedetecteerd.